Tuesday 19 May 2009

TEORI KONSPIRASI

TEORI KONSPIRASI (PERJANJIAN DAP/PKR/PAS)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH
LAGI MAHA PENYAYANG

ALLAH HUAKBAR ALLAH HUAKBAR ALLAH HUAKBAR

Assalamua”laikum Warrah Matullah Hiwabarakatuh….Segala Puji-pujian hanya untuk Allah yang maha esa.
ALLAH yang maha esa telah menyelamatkan bumi Melayu ini daripada jatuh ke tangan cina kafirun dan pas serta keadilan munafiqin.

Ibu-ibu, bapa-bapa, makcik-makcik, pakcik-pakcik, saudara-saudari yang berkuturunan Melayu, beragama Islam dan berpartikan UMNO sekalian.
Kita telah diperbodohkan dan dianiayai.
Ya tuan-tuan dan puan-puan. Tidak seorangpun di antara kita akan menyangka bahawa keputusan pilihan raya umum kali ke-12 pada 8 Mac lalu akan memberi tamparan hebat yang sebegini rupa. Kita telah hilang majoriti 2/3 kerusi Dewan Rakyat manakala Kedah, Perak, Selangor dan Pulau Pinang telah jatuh ke tangan pembangkang durjana. Majoriti setiap kerusi yang kita menang semakin berkurangan. Perdana Menteri Kita telah diaibkan di mata dunia oleh bangsa cina, india dengan kerjasama munafiqin melayu Pas dan Pkr.

Bagaimanakah ini berlaku?

Tuan-tuan dan puan-puan yang dikasihi sekalian.
Sebelum saya mendedahkan teori konspirasi ini, terlebih dahulu saya bersyukur kepada Allah S.W.T dan mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada manusia Melayu UMNO, manusia India MIC, manusia Cina MCA dan Gerakan, serta mereka yang di atas pagar yang masih setia mengundi Barisan Nasional. Penghargaan yang tidak terhingga juga dirakamkan khas kepada bangsa serumpun kita di Sabah dan Sarawak yang masih setia bersama kita dalam Barisan Nasional, yang menyelamatkan parti kita dari terjerumus ke lembah yang hina. Tidak ternilai jasa anda hanya Allah S.W.T yang akan membalasnya. Juga penghargaan yang idak terhingga kepada setiap anggota keselamatan polis dan tentera yang sentiasa berkorban menjaga kedaulatan Negara yang tercinta ini.

Saudaraku,
Saya mengambil risiko yang sangat besar apabila mendedahkan teori konspirasi ini. Bila-bila masa saja saya boleh dipukul, dicederakan, malah yang lebih ditakuti akan dibunuh oleh samseng-samseng cina, india, atau melayu Islam munafiqin pas atau pkr yang telah dibutakan matanya, ditutupkan hatinya daripada melihat apa yang berlaku di depan mata, demi kepentingan politik masing-masing.

Keputusan Pilihan raya kali ke-12 ini sangat aneh, pelik dan ajaib. Para penganalisis politik terkemuka tanah air sendiri tidak dapat menterjemahkan keputusan tersebut kerana mereka tidak melihat dari segi konspirasi mahupun perkauman. Apa yang mereka dapat katakan ialah kematangan politik rakyat Malaysia dan protes rakyat terhadap kepimpinan Perdana Menteri yang kita sanjungi. Ini tidak menghairankan kerana mereka melihat apa yang nyata di hadapan mereka. Jauh sekali mereka memikirkan nasib bangsa kita orang Melayu dan Bumiputera yang masih jauh ketinggalan sama ada dari segi ekonomi mahupun sosial berbanding kaum cina dan india.

Saudaraku sekalian,
Ini bukan kematangan politik. Ini adalah satu konspirasi antara Dap, Pkr, dan Pas bagi menjatuhkan dan menghancurkan kerajaan Barisan Nasional diketuai oleh parti kesayangan kita UMNO. Dendam kesumat ketiga-tiga parti ini membolehkan mereka duduk bersama merancang dan melaksanakan agenda politik mereka tanpa memikirkan nasib bangsa kita pada masa akan datang. Pada saat kita sedang bersedih mengalirkan air mata mengenang nasib anak bangsa, ketiga-tiga pemimpin parti ini dan pengikut-pengikut mereka berpelukan, bertepuk tangan, gelak ketawa meraikan kekalahan Barisan Nasional dan UMNO di beberapa buah negeri.

Teori Konspirasi ini bukanlah rekaan semata-mata malah saya akan menghujahkannya bersama fakta-fakta yang saya kutip daripada keputusan Pilihan Raya ke-12 yang baru saja berlalu. Harap tuan-tuan dan puan-puan memahami teori ini sejelas-jelasnya kerana kita sedang menghadapi serangan dari luar dan dalam parti kita sendiri. Masing-masing antara kita menuding jari ke arah satu sama lain yang sememangnya selalu kita lakukan tanpa ingin berdamai dan bermuhasabah ke atas diri sendiri. Wahai bangsaku dan rakan-rakan kaum lain yang masih setia, marilah kita rapatkan dan kukuhkan barisan demi anak cucu kita pada masa akan datang. Renungkan mata dan wajah anak kecil kita jika dikuasai cina Dap yang terlalu tebal sentimen perkauman, jika dikuasai oleh Pas yang ternyata sesat dan hanya tahu mengambil kesempatan, dan daripada dikuasai keadilan di bawah anuar ibrahim yang bersahabat karib dengan syaitan amerika dan iblis yahudi.




Teori Konspirasi (Perjanjian Dap, Keadilan, dan Pas)

1. Perintah Pertama : Apabila Cina/India Parti Dap berlawan dengan Cina/India Parti MCA/MIC/PPP/Gerakan :

a) Orang cina akan mengundi Dap
b) Orang india akan mengundi Dap
c) Orang melayu Pas dan Pkr akan mengundi Dap.

Saudaraku,
Tidak pernah dalam sejarah pilihan raya orang melayu Islam Pas apatah lagi UMNO mengundi Dap yang secara terang-terangan anti-Melayu dan anti-Islam. Akan tetapi demi kerjasama dan konspirasi politik dan jawatan menteri besar yang dijanjikan, melayu Pas dan Pkr telah mengundi Dap. Begitu juga dengan orang cina dan india di semenanjung yang sememangnya bersedia menurut kata pemimpin Dap. Selama ini apabila negara aman, ekonomi makmur mereka akan mengundi BN. Tetapi kali ini mereka telah menggigit tangan tuan yang memberi mereka makan. Susu yang kita beri tuba yang mereka balas. Kedua kaum ini memang tidak boleh dipercayai kecuali mereka yang masih setia bersama kita dalam MIC, MCA, Gerakan, dan PPP walaupun bilangan mereka kini sudah tidak ramai. Tindakan ini jangan sesekali kita lupa. Ceritalah kepada anak cucu kita bahawa dua kaum ini telah menderhaka agar anak cucu kita bersedia 5, 10, 15 tahun, dan selamanya.

Kemenangan besar dengan majoriti yang besar calon Dap bagi kerusi-kerusi di atas kerana orang cina telah bersatu menolak MCA/Gerakan yang dikatakan semasa kempen sebagai ‘bodyguard’ atau pengawal peribadi UMNO. Sebenarnya tuan-tuan, orang cina telah bersatu menolak ketuanan orang Melayu apatah lagi mereka tahu mereka boleh mempergunakan Pas dan Keadilan bagi memecahbelahkan orang Melayu. Ramai orang Melayu terutama di kawasan bandar yang memang tidak sedar dek untung, menjadi pengkhianat bangsa dengan mengundi Dap hanya semata-mata marah kepada segelintir pemimpin Melayu. Marahkan nyamuk kelambu dibakar.

INGAT, INGAT, INGAT DAN INGATLAH BAHAWA MAJORITI ORANG CINA TELAH BERSATU MENENTANG KITA, MENENTANG KETUANAN MELAYU DENGAN CARA MENGUNDI PEMBANGKANG UNTUK MEMECAHBELAHKAN ORANG MELAYU.
2. Perintah Kedua : Apabila Melayu UMNO berlawan dengan Melayu Pas/Pkr :

a) Orang cina akan mengundi Pas / Pkr
b) Orang india akan mengundi Pas / Pkr
c) Orang melayu Pas dan Pkr akan mengundi Pas / Pkr

Saudara dan saudari,
Logikkah orang cina dan india mengundi Pas dan Pkr yang langsung tidak pernah memberi budi dan jasa kepada mereka? Memang tidak logik tetapi perkara ini telah berlaku dalam PRU ke-12 yang lalu. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Kita tertanya-tanya? Tidak cukupkan toleransi yang kita berikan kepada mereka? Tidak cukupkan kesenangan ekonomi yang mereka dapat sehingga menduduki senarai orng pertama dan kedua terkaya di Malaysia dengan nilai harta USD 5.8 bilion? Di kawasan-kawasan tertentu di mana pengundi cina dan india menjadi penentu kejayaan Barisan Nasional, mereka telah beralih arah dengan mengundi pembangkang demi memecahbelahkan orang Melayu dan menidakkan ketuanan Melayu di tanah air mereka sendiri.

Tuan-tuan dan puan-puan,
Mereka telah mendapat Singapura. Apa yang terjadi kepada bangsa Melayu di Singapura? Tanah Rizab orang Melayu di Kampong Gelam dan Teluk Belanga hasil perjanjian bersama Residen Singapura John Crawfurd dengan Sultan Hussein dan Temenggung Abdul Rahman pada 2 Ogos 1824 telah diambil oleh orang cina unuk membuat bangunan-bangunan yang semestinya akan dikuasai oleh orang cina. Ke mana Melayu Singapura hendak mengadu? Kini mereka telah mendapat Pulau Pinang hasil sokongan padu Keadilan dan PAS. Bersedialah Melayu di Pulau Pinang. Rumah anda, kediaman anda di sepanjang jalan ke Batu Feringgi itu malah di Balik Pulau pun akan diambil, dirobohkan dengan kejam atas nama pembangunan. Kepada siapa anda akan mengadu? PAS? Keadilan? Kedua parti ini telah bersekongkol dengan Dap dan sudah pasti mereka akan mengikuti Bai’ah atau sumpah yang mereka telah lafazkan sebelum pilihanraya. Tunggu dan lihat sajalah nanti kemusnahan dan kehancuran orang Melayu di Pulau Pinang.

Paling menyedihkan apabila lim kit siang berlaku biadap kepada Raja Nazrin Shah, Pemangku Sultan Perak Darul Ridzuan dengan mengarahkan semua adun Dap memulaukan majlis angkat sumpah. Nah! tuan-tuan, tidak terasakah, tidak terguriskah di hati tuan-tuan apabila seorang Raja yang disanjung dan disayangi rakyat Perak dihina sebegitu rupa oleh seorang cina yang bernama lim kit siang yang berpartikan Dap dan disokong pula oleh munafiq Pas dan Keadilan? Di manakah maruah kita sebagai orang Melayu apabila ini berlaku. Kenapakah pas dan keadilan membisu? Kerana tamak haloba dengan jawatan dan pangkat, gelaplah mata mereka semua itu. Bangunlah bangsa ku demi maruah raja-raja Melayu yang kita sanjungi dan bangsa Melayu yang dianugerahi bumi Malaysia ini.

Ternyata di kawasan-kawasan tersebut pengundi Melayu tetap setia mengundi calon-calon UMNO dan hanya sebilangan orang cina dan india yang masih menghargai kesetiakawanan yang ditunjukkan oleh Melayu UMNO mengundi Barisan Nasional. Akan tetapi sebilangan besar orang cina dan india yang telah dirasuki sentimen perkauman yang ditiupkan oleh Dap telah beralih mengundi Pas dan PKR dengan satu tujuan sahaja iaitu memecahbelahkan orang Melayu. Wahai bangsaku orang Melayu marilah kita bersatu kembali di dalam UMNO demi menguatkan barisan kita menghadapi mereka yang telah membuktikan tidak setia kepada semangat setiakawan di dalam Barisan Nasional yang kita perjuangkan sejak sebelum merdeka lagi. Kepada kaum india dan cina yang masih setia dengan semangat setiakawan, saya mengambil kesempatan ini sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih dan teruskan usaha anda menyemarakkan semangat setiakawan ini pada masa-masa yang akan datang.

Daripada analisis di atas juga didapati sebahagian besar orang Melayu telah beralih arah mengundi Pas dan PKR terutama di kawasan bandar-bandar besar yang penuh dengan kemajuan dan keselesaan hasil pembangunan yang dijalankan oleh Kerajaan Barisan Nasional. Kepada mereka saya ingin berpesan, ingatlah sedikit jasa pemimpin-peminpin UMNO membangunkan Negara sehingga anda menikmati kehidupan yang lebih baik daripada orang-orang kampong yang berumah papan beratap rumbia. Anda di bandar-bandar besar berumah batu beratap genting, berpelajaran tinggi, berkelulusan universiti, bergaji besar, berkereta mewah itu, semuanya adalah hasil perjuangan orang Melayu UMNO dan dasar kerajaan Barisan Nasional yang mengutamakan pendidikan kepada orang Melayu. Jika antara anda yang mendapat biasiswa semasa bersekolah dahulu sehinggalah ke universiti, itu juga adalah hasil perjuangan oang Melayu UMNO yang memperjuangkan hak-hak Melayu seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan Bahagian 12, Perkara 153 yang berbunyi :

153. Perezapan kuota mengenai perkhidmatan, permit dsb., untuk orang Melayu.

(1) Adalah menjadi tanggungjawab Yang di-Pertuan Agong memelihara kedudukan istimewa orang Melayu dan Bumiputera mana-mana Negeri-negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan-kepentingan sah kaum-kaum lain mengikut peruntukan Perkara ini.

(2) Walau apapun yang terkandungan dalam Perlembagaan ini, tetapi tertakluk kepada peruntukan Perkara 40 (Yang di-Pertuan Agong hendaklah bertindak mengikut nasihat) dan peruntukan Perkara ini, Yang di-Pertuan Agong hendaklah menjalankan tugas-tugasnya di bawah Perlembagaan ini dan di bawah undang-undang Persekutuan mengikut apa-apa cara sebagaimana yang perlu untuk memelihara kedudukan istimewa orang Melayu dan bumiputera mana-mana negeri Sabah dan Sarawak dan juga untuk menentukan perezapan bagi orang Melayu dan bumiputera mana-mana negeri Sabah dan Sarawak suatu kadar yang difikirkan patut oleh Yang di-Pertuan Agong mengenai jawatan dalam perkhidmatan awam (lain daripada perkhidmatan awam sesuatu Negeri), dan mengenai biasiswa, bantuan dan lain-lain keistimewaan pelajaran dan latihan yang seumpamanya atau lain-lain kemudahan khas yang diberi dan diadakan oleh Kerajaan Persekutuan dan suatu kadar yang difikirkan patut oleh Yang di-Pertuan Agong mengenai permit atau lesen bagi menjalankan apa-apa tred atau perniagaan, dan perezapan permit dan lesen itu adalah tertakluk kepada peruntukan undang-undang dan Perkara ini.

Saudara dan saudari,

Terlajak perahu boleh diundur, terlajak undi kepada pembangkang yang tidak pernah berjasa walau sekelumit kuman itu pasti membinasakan kaum sendiri. Janganlah jadi seperti kacang lupakan kulit. Di mana bumi dipijak, disitulah langit yang kita junjung, Janganlah kerana menang sorak kampung tergadai. Kita semua ibarat air, dicincang takkan putus hubungan kekeluargaan serumpun Melayu, Marilah kita menjadi air yang bersatu dan kuat mengalir menempuh liku dan ranjau menebus kesilapan lalu, menjadi tsunami Gelombang Kedua merampas kembali maruah yang tercalar.

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang

Nenek Moyang kaya raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa sesamalah kita
Cinta lenyap diarus zaman

Indahnya bumi kita ini
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Pribumi merintih sendiri
Masa depan sungguh kelam
Kan Lenyap peristiwa semalam
Tertutuplah hati terkunci mati
Maruah pribadi dah hilang
Kini kita cuma tinggal kuasa
Yang akan menentukan Bangsa
Bersatulah hati Bersama Berbakti
Pulih kembali harga diri
Kita sudah tiada masa
Majulah dengan Maha Perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
Melayukan gagah di Nusantara
Setiap dari kita yang berketurunan Melayu haruslah mengambil iktibar daripada lirik lagu Warisan di atas. Kuasa yang kita ada sekarang inipun semakin tergugat akibat persengketaan antara kita. Kaum cina di bawah dinasti lim kit siang hanya menunggu masa untuk menghancurkan orang Melayu. Mereka semakin kuat berdasarkan majoriti dan jumlah undi yang mereka terima dan sedang menyusun barisan bersama munafiq anwar ibrahim untuk merampas tampuk kekuasaan dan pentadbiran Negara yang kita cintai ini. Persengketaan kita yang tidak bernoktah di dalam UMNO memudahkan perancangan mereka tercapai. Bangsaku, sedarlah dan bersatulah kini demi maruah agama, bangsa, tanah air dan zuriat kita pada masa akan datang. Hentikan segala persengketaan sesama kita orang Melayu di dalam UMNO kerana kita tahu bahawa hanya UMNO lah yang mendokong harapan dan masa depan orang Melayu.

3. Perintah Ketiga : Apabila Melayu/Cina/India PKR berlawan dengan Melayu UMNO atau Cina/India MCA/MIC/Gerakan/PPP :

a) Orang cina akan mengundi PKR
b) Orang india akan mengundi PKR
c) Orang melayu Pas dan keadilan akan mengundi PKR

Saudara dan Saudari yang disanjungi,
Apakah jasa parti PKR kepada kita semua? Apakah jasa parti PKR di bawah regim anwar ibrahim kepada Negara? Patutkah seorang yang menghina bangsanya, menghina negaranya diangkat menjadi Perdana Menteri? Di manakah maruah kita apabila seorang cina bertanya, “Lu ada undi anwar ka? Itu olang sulah masuk lokap ala lasuah lagi mau cakap olang lain lasuah ka? Sendili mau ingat la kawan. Ini olang lagi lu mau kasi itu jadi pedana mentelika?”

Kita semua tahu kenapa anwar menentang UMNO tetapi tidak semua orang tahu kenapa UMNO menentang anwar. Tidak dipertikaikan bahawa anwar memang mahir berpidato dan boleh mengubah pendirian seseorang apabila mendengar ceramahnya tetapi tidak bagi saya. Adakah kita pernah bertanya kenapa Mahathir tidak mahu anwar menjadi Perdana Menteri? Memetik kata-kata Dr. Chandra Muzaffar yang pernah memegang jawatan Timbalan Presiden PKR selama dua tahum (1999-2001) : “anwar tidak layak menjadi pemimpin kerana pendiriannya tidak konsisten, kurang jelas dan beliau mengamalkan politik perkauman”.

Seorang nasionalis yang bercita-cita tinggi menjadi Perdana Menteri, itulah anwar ibrahim. Sengketa UMNO 1987 sehingga mewujudkan Parti Semangat 46 adalah berpunca daripada kegelisahan pemimpin UMNO kepada manusia bernama anwar ibrahim. Beliau sanggup melanggar janji dan sumpah tidak akan bertanding menentang Tun Ghafar Baba dalam pemilihan jawatan Timbalan Presiden UMNO sehingga menyebabkan Tun Ghafar terpaksa menarik diri demi mengelakkan perpecahan orang Melayu. anwar ibrahim sanggup mengorbankan apa saja demi cita-cita politik beliau. Insyaallah dengan penyatuan orang Melayu dan direstui oleh Raja-Raja Melayu dengan pertolongan Allah S.W.T, cita-cita anwar tidak akan tercapai. Sekali lagi memetik luahan fikiran Dr. Chandra Muzaffar “Jika anwar ibrahim menjadi Perdana Menteri, Negara Malaysia akan ditimpa musibah, dia akan melemahkan kerajaan dan Negara, dan dia tidak akan memberi manfaat kepada rakyat dan negara”.

Saudaraku,
Kita semua sedia maklum bagaimana anwar mempunyai hubungan rapat dengan Barat. anwar menjalinkan hubungan intim dengan golongan tertentu di Amerika Syarikat(AS). Rakyat Malaysia tahu tentang dasar luar AS yang begitu agresif mahu menguasai dunia seperti di Asia Barat. Antara sahabatnya ialah bekas Presiden Bank Dunia, Paul Wolfowitz yang merupakan antara perancang utama Perang Iraq. anwar juga menjadi Pengerusi Yayasan Untuk Masa Depan yang ditubuhkan dan dilancarkan oleh pentadbiran AS yang kononnya untuk memperkenalkan demokrasi di Asia Barat. Yayasan ini ditubuhkan oleh kuasa tertentu untuk kepentingan mereka. Anwar terlibat dalam usaha ini. Dia mendapat sokongan media Barat dan pemimpin tertentu di Barat dan pendokong utamanya ialah yahudi laknatullah. Apakah anwar akan menjadikan Malaysia sebuah republic dengan menghilangkan kuasa Raja-Raja Melayu?

Kepada siapakah anda patut bersimpati? Kepada anwar ibrahim yang telah kaya raya kerana sahabat-sahabatnya yahudi dan nasrani yang kaya-kaya di Barat? Atau kepada jutaan umat Melayu di Malaysia ini yang jauh ketinggalan dari segi ekonomi berbanding kaum lain? Dalam satu Hadis, Rasulullah S.A.W pernah bersabda, “ Satu jam berfikir lebih baik daripada 70 tahun beribadah.” Menurut Dr. Edward de Bono, Nabi Muhammad yang agung itu mempunyai banyak kaitan dengan aktiviti berfikir. Berfikir merupakan satu ciri agama Islam yang amat kukuh.

Sayangnya, dalam PRU ke-12 yang baru berlalu, umat Islam dan kaum Melayu membuang undi mengikut perasaan marah, dengki, khianat kepada kaum sendiri dengan mengundi parti pembangkang. Apakah ajaran Islam yang menyuruh kita berfikir menggunakan minda yang terbuka itu sudah diketepikan? Siapa yang makan cili, dialah yang terasa pedasnya. Nasi sudah menjadi bubur. Sesat di hujung jalan, kembalilah ke pangkal jalan. Kembalilah bersatu demi agama Islam yang kita anuti, demi maruah Melayu yang kita warisi, dan demi Raja-Raja Melayu yang dihinai oleh Dap, disokong pula oleh Pas dan Pkr.

ORANG MELAYU KAMPONG MASIH SAYANG DAN SETIA DENGAN UMNO
Saudara saudari sekelian
Berdasarkan keputusan PRU ke-12 yang lalu terbukti bahawa orang Melayu di kawasan luar bandar, di kampong-kampong yang letaknya nun jauh di pedalaman, yang masih jauh ketinggalan dari arus pemodenan, tetap cinta dan sayang kepada UMNO dan setia dengan Barisan Nasional. Kemenangan calon-calon UMNO kebanyakannya di kawasan luar bandar kecuali 3 kawasan Parlimen iaitu di P118 Setiawangsa, P125 Putrajaya dan P160 Johor Bahru. Orang kampong tahu membalas budi dan jasa bukan seperti orang bandar yang rata-ratanya berpelajaran tinggi dan berumah batu. Isu kenaikan harga barang yang menjadi bahan kempen pembangkang sedikitpun tidak mengubah pendirian orang Melayu di kampong-kampong dan mereka ternyata masih setia dengan UMNO. Jika betullah harga barang telah naik, maka kesan utamanya tentulah kepada penduduk di luar bandar yang rata-ratanya secukup hidup berbanding orang bandar yang berumah, berkereta dan bergaji besar. Tahniah dan syabas kepada orang Melayu di kampong-kampong kerana merekalah pejuang sejati yang masih mengekalkan ketuanan Melayu di bumi Malaysia ini. Mereka yang disangka ketinggalan zaman, kurang pengetahuan, dan kurang serba-serbi telah menyelamatkan UMNO daripada mengalami kekalahan yang lebih teruk. Walau bagaimanapun, kita juga menyedarai bahawa dakyah pembangkang telah juga meresap ke jiwa sebahagian orang Melayu di kampong-kampong terutamanya anak-anak muda yang baru berjinak-jinak dengan politik. Oleh itu kita tidak boleh salahkan mereka seratus peratus kerana mengundi pembangkang. Jiwa anak muda memang mudah memberontak apatah lagi jika dicurahkan minyak dan dibakar dengan dakyah-dakyah palsu melalui internet, sistem pesanan ringkas (sms) dan kain rentang tanpa merujuk kepada fakta sebenar. Walaupun di sesetengah tempat di luar bandar bilangan mereka agak ramai tetapi kita yakin bahawa pendirian mereka akan berubah jika diberikan maklumat yang tepat dan betul.

Tuan-tuan dan puan-puan yang dihormati,
Kenapakah UMNO menang di luar bandar. Sudah tentu jawapannya kerana orang Melayu di luar bandar tetap setia dengan UMNO dan tidak termakan umpan dakyah Pas atau Pkr. Satu lagi faktor yang tuan-tuan dan puan-puan kena tahu ialah kerana kurangnya pengundi cina dan india di kawasan luar bandar. Berdasarkan keputusan di atas, ternyata kemenangan calon-calon UMNO ialah di kawasan yang majoriti pengundinya ialah melebihi 60 % orang Melayu kecuali di negeri Johor yang mana menunjukkan kaum cina tidak terpengaruh mengundi pembangkang. Di kawasan yang majoritinya kurang 60 % orang Melayu ternyata UMNO juga menang tetapi dengan majoriti yang kecil atau jatuh ke tangan pembangkang. Kenapakah ini berlaku?. Jawapannya tak lain dan tak bukan kerana pengundi cina dan india telah beralih mengundi pembangkang tak kira sama ada pas atau pkr kerana mereka tahu kedua-dua parti ini menyokong Dap. Oleh itu saya menyeru kepada semua orang Melayu bersatulah di bawah payung UMNO demi menjamin kesinambungan ketuanan Melayu di bumi sendiri. Pas dan PKR memang tidak boleh diharapkan kerana kedua-dua parti ini hanya menjadi boneka sahaja kepada parti cina Dap untuk memecahbelahkan orang Melayu seterusnya menidakkan ketuanan Melayu di bumi sendiri. Pas dan Pkr langsung tidak bersuara apabila lim kit siang menghina Raja Nazrin Syah, Pemangku Sultan Perak. Di Pulau Pinang apabila lim guan eng dengan angkuhnya menyatakan akan melenyapkan dasar ekonomi baru, pemimpin dan pengikut pas dan pkr langsung tidak berbunyi malah menyokong cadangan cina yang kafir itu. Bagi mereka dasar ekonomi baru itu langsung tidak berguna dan tidak pernah membawa kebaikan. Di Selangor, hadiah pertama yang diberikan oleh parti pkr yang membentuk pakatan rakyat ialah membina ladang BABI di Sepang yang bernilai RM 100 juta. Tahniah diucapkan kepada pengundi Melayu yang mengundi pembangkang di Selangor.

Melayu apakah namanya kerana tidak menghargai Dasar Ekonomi Baru ilham dan dasar daripada Allahyarham Tun Abdul Razak, pemimpin dan Perdana Menteri yang begitu berani melaksanakan dasar yang memberi kelebihan kepada orang-orang Melayu. Mereka inilah Melayu yang tak sedar dek untung. Yang menghairankan kita, pemimpin-pemimpin pas dan pkr ini adalah hasil dan nikmat dari Dasar Ekonomi Baru tersebut. Ternyata mereka sedikitpun tidak menghargai malah menidakkan kebaikan-kebaikan yang telah dinikmati oleh sebahaian besar orang Melayu hasil pelaksanaan dasar tersebut. Mereka umpama kacang lupakan kulit. Bangunlah umat Melayu demi hak anak cucu kita pada masa depan. Bangunlah demi maruah agama, bangsa dan bumi bertuah yang kita cintai ini
ORANG MELAYU MENANGKAN CALON MCA / MIC/ GERAKAN

Tuan-tuan dan Puan-puan, saudara serta saudari
Pemimpin Pas pernah berkata, orang Melayu yang mengundi orang cina dan india tidak akan masuk syurga. Pada masa yang sama juga mereka mahukan undi dari orang cina dan india. Ternyata agama Islam yang suci itu telah dicemari oleh pemimpin pas yang rakus dan tamakkan kuasa. Demi kepentingan politik, agama diperalatkan. Jika dulu Pas dan Dap tidak boleh bersatu kerana berbeza fahaman, tetapi demi kuasa politik dan demi mennjatuhkan ketuanan Melayu di negara ini, mereka sanggup membuang ideologi dan matlamat perjuangan masing-masing dan duduk semeja, bertepuk dan berganding bahu. Ternyata usaha mereka ini berjaya memecahbelahkan orang Melayu dan menyatukan kaum cina di bawah payung DAP. Memperalatkan agama demi kuasa politik bukanlah perkara baru di dunia ini. Malah paderi kristian ortodok pada zaman kegelapan (Dark Ages) di Eropah telah menggunakan prinsip dan idea ini untuk menekan rakyat dan raja-raja Eropah demi kuasa dan mengaut kekayaan. Paderi kristian telah menjual surat-surat pengampunan kepada rakyat untuk mengumpul kekuatan politik dan kekayaan masing-masing. Idea inilah yang dicedok oleh pemimpin-pemimpin Pas dengan mengatakan bahawa mengundi Pas akan masuk syurga. Walau bagaimanapun ternyata sebahagian besar orang Melayu telah sedar akan kepalsuan fatwa Pas ini. Ternyata dalam PRU ke-12 ini, orang Melayu tetap mengundi calon-calon Barisan Nasional yang diwakili oleh orang cina dari parti MCA dan Gerakan, serta calon-calon india dari parti MIC. Tidak dinafikan juga bahawa ada orang Melayu yang mengundi pembangkang tetapi perlu saya jelaskan di sini bahawa kemenangan calon-calon Barisan Nasional yang diwakili oleh kaun cina dan india adalah hasil daripada undi orang Melayu yang setia dengan UMNO dan Barisan Nasional. Jika kita lihat kekalahan calon BN yang diwakili kaum cina dan india adalah kerana orang cina dan india sendiri yang tidak mengundi mereka.

Di kawasan yang majoriti pengundi kaum cina, ternyata dimenangi oleh parti Dap dengan majoriti yang besar. Begitu juga di kawasan yang majoritinya agak seimbang juga dimenangi oleh pembangkang sama ada Pas atau Pkr. Ini jelas menunjukkan bahawa undi orang cina dan india tenyata beralih kepada pembangkang. Di kawasan yang mana undi Melayu berpecah dan undi cina menjadi penentu juga telah jatuh kepada pembangkang. Walau bagaimanapun ternyata dibeberapa kawasan parlimen orang Melayu UMNO telah memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi demi kemenangan BN walaupun diwakili oleh orang cina dan india. Terdapat juga di beberapa kawasan tertentu kebanyakannya di negeri Johor, orang cina dan india juga menyokong BN dan calon-calon kaum cina dan india. Mereka ternyata tidak terpengaruh dengan dakyah Dap untuk mengundi pembangkang.

Kepada calon-calon cina dan india yang memenangi kawasan masing-masing di atas tiket BN saya ingin berpesan, hargailah undi yang telah diberikan oleh orang Melayu. Berkhidmatlah dengan sebaik-baiknya dan jangan sesekali menjadi kacang lupakan kulit. Bantulah dan balaslah jasa orang Melayu yang telah mengundi anda, memenangkan anda dan yang telah menunjukkan kesetiaan kepada UMNO dan BN.

Kekurangan majoriti dalam kemenangan BN di kawasan Parlimen di atas adalah kerana pengundi cina telah beralih arah mengundi pembangkang sama ada Dap, Pas atau PKR. Ternyata orang Melayu di bawah payung UMNO tetap menyokong dan mengundi calon-calon cina dan india kerana mereka sedar bahawa hanya BN yang diterajui UMNO mampu mengekalkan ketuanan Melayu dan sanggup berkongsi kuasa dengan kaum-kaum lain. Parti MCA, Gerakan dan MIC harus bekerja lebih kuat bagi mengembalikan kepercayaan orang cina dan india kepada BN. Jika tidak sudah tentu pembangkang akan merampas kerusi-kerusi yang mereka menangi hasil pertolongan undi Melayu.
“KAMI DAH SERIK” – KATA RAKYAT TERENGGANU

5 tahun di bawah pemerintahan Pas, rakyat Terengganu kembali menyokong kerajaan BN dan menolak kerajaan Pas di bawah pimpinan Hj. Hadi Awang. 5 tahun yang penuh kesengsaraan. 5 tahun yang penuh penipuan janji-janji yang ditaburkan oleh paa pemimpin Pas di Terengganu melalui manifesto mereka sebelum itu. Kita merasa hairan, dalam tsunami politik yang dikatakan oleh penganalisa politik tanah air, Negeri Terengganu masih kukuh di bawah payung UMNO. Syabas dan tahniah diucapkan kepada rakyat Terengganu yang telah membuat pilihan yang tepat dengan menolak Parti Ajaran Sesat dan calon-calon Pkr. Satu lagi faktor kemenangan BN dan UMNO di Terengganu ialah kerana hampir di semua kawasan Parlimen dan DUN majoritinya adalah orang Melayu. Tidak ada satu kerusipun yang mana orang cina menjadi penentu kejayaan seseorang calon. Kalaulah ada kawasan yang mempunyai pengundi cina menjadi penentu sudah tentu kawasan itu akan jatuh ke tangan pembangkang kerana orang cina pasti mengundi pembangkang seperti di negeri-negeri lain. Walaupun ada kawasan yang dikuasai oleh Pas, kita berharap pada masa akan datang Melayu Terengganu akan mengembalikan kawasan tersebut ke tangan BN.

Ternyata orang Melayu di kawasan luar bandar menjadi pendokong kejayaan UMNO dan BN. Faktor inilah yang merunsingkan Hj. Hadi Awang sehingga beliau sanggup menyatakan bahawa orang Melayu di luar bandar tiga suku kerana menyokong UMNO dan BN. Sehari selepas ucapannya beliau jatuh sakit dan dimasukkan ke hospital. Nampaknya beliau terkena tulah kedaulatan rakyat Melayu yang setia menyokong UMNO dan BN di seluruh semenanjung. Untuk pengetahuan beliau, Melayu yang tiga suku inilah yang berjuang mengekalkan ketuanan Melayu daripada jatuh ke tangan kafir Dap dan munafiq Pkr dan kesesatan Pas. Tahniah dan syabas kepada orang Melayu luar bandar dan marilah kita merapatkan barisan, terus bersatu untuk meruntuhkan pakatan rakyat yang nyata tamakkan kuasa dan sanggup menggadaikan maruah kepada cina Dap. Penyatuan kita dan perjuangan kita akan menggerunkan mereka dan melemahkan mereka. Penyatuan dan perjuangan kita di bawah UMNO akan mengembalikan hak-hak kita orang Melayu dan mengajar mereka yang cuba menggadai maruah bangsa kita.

Maruah kita tidak ternilai harganya. Kita orang Melayu tidak mudah diperguna oleh cina Dap kecuali mereka yang di dalam Pas dan Pkr. Kita masih menang dalam pilihanraya ini. Orang Melayu masih bersatu dan akan terus berbakti kepada UMNO demi maruah bangsa kita, demi kemajuan bangsa kita, demi pelajaran anak cucu kita. “Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh” menjadi pegangan dan azimat perjuangan kita dan menggerunkan cina Dap. Kita tahu dan sedar bahawa orang cina sudah bersatu menolak ketuanan Melayu melalui undi yang mereka berikan kepada pembangkang dalam PRU yang lepas. Kita terleka sedikit dengan kejayaan kita pada masa lalu. Namun kita telah sedar kini bahawa tanpa penyatuan, kita akan terus menjadi anjing mainan Dap yang rakus menuntut hak yang bukan milik mereka. Kita tahu dan sedar bahawa Pas dan Pkr menjadi sekutu Dap.

BANGUNLAH BANGSA KU BANGUNLAH MELAYU KU, TUNJUKKAN KUASA KITA DI BUMI BERTUAH INI.

No comments:

Post a Comment