Sunday 14 February 2010

PEPATAH MELAYU UNTUK FUCKATAN RIOTS (BAHAGIAN 1)

1. Rumah siap pahat masih berbunyi : yang ni ditujukan kepada barua Nizar meroyan yang membawa kes MB ke mahkamah, bila mahkamah buat keputusan 5-0, dia pulak meroyan ke hulu ke hilir kata Monarki Mutlak la... aparah... kaki kelentong rakyat menolak ketentuan Ilahi.


2. Babi di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan : yang ni sesuaila dengan CIFUT BABI yang terus menjaga kedudukan DAPIG di Pulau Pinang hinggakan tak percaya kepada ahli2 partinya sendiri. Padan muka bila ada ahli Parlimen yang keluar parti...


3. Sesat di hujung jalan balik ke pangkal jalan : yang ni saya tujukan kepada ahli2 Fuckatan Riots yang dah menyampah kepada tuan-tuan mereka dan ingin keluar parti masing-masing, lagi banyak lagi bagus... kalau ada ahli Dewan Rakyat atau DUN lagi bagus...


4. Pinggan tak retak nasi tak dingin, orang tak hendak, kami lagi tak hingin : yang ni sesuai untuk para pemimpin UMNO yang nak mengadakan kerjasama dengan PAS... dulu kita ajak bincang dan berunding PAS tolak mentah-mentah, sekarang baru nak bincang? Apa ke jadahnya tu.


5. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga : yang ni kalau tak tahu untuk siapa, boleh pergi mahkamah tinggi tengok perbicaraan kes liwat yang asyik ditangguh saja, tapi kalau nak masuk pastikan anda hafalkan password dulu ok : mokhtar kemudian tanya can i f**k you today?... jangan lupa bawa KY jelly... tapi tiap hari memang PAS dan PKR kena F**K dengan DAPIG...


bersambung.........

4 comments:

  1. UMNO pasti akan huncur pada PRU13 akan datang.
    Kami kaum bukan melayu akan tetap berdiri teguh mempertahankan Pakatan Rakyat.

    Sebenarnya UMNO sudah tumbang pada PRU12 yang lepas. Cuma Sabah dan Sarawak sahaja yang selamatkan UMNO. Tetapi pada PRU13 nanti pasti akan berlaku perubahan di Sabah dan Sarawak.

    Walaupun setiap hari media2 pro UMNO siarkan berita2 buruk PR, tetapi ianya tidak akan menjejaskan sokongan padu dari kami bukan melayu.

    Negeri Perak pasti akan tetapi dikuasai kembali oleh PR pada PRU13 nanti. Kerana sokongan kami tidak pernah berubah terhadap PR.

    ReplyDelete
  2. Semua manusia bijak di dunia luar 100% tidak mempercayai tentang kes DSAI. Di Malaysia sendiri hampir semua rakyatnya juga tidak mempercayai kes liwat yang di reka2 ini.

    Boleh dikatakan semua orang yang berfikiran bijak dan waras akan anggap kes ini hanya se mata2 fitnah belaka.

    Cuma manusia yang dungu dan bodoh serta berfikiran tidak warah sahaja mempercayai kes liwat ini.

    Yang mempercayai nya 100% cuma kunco2 dan pencacai2 UMNO yang dungu sahaja. Sedangkan dunia semua tertawa melihat kebodohan kunco2 dan pencacai2 UMNO ini.

    ReplyDelete
  3. Untuk Nalapambu, pepatah Melayu yang sesuai untuk awak ialah

    1. Seperti LEMBU dicucuk hidugnya... hahahaha kesiannya aku tengok paria sekor ni... memang kena cucuk pungkoq plej CIFUT BABI sorang tu.. ikut saja ke mana perginya... erkk harap awak baring atas jalan raya nanti ye kikikiki

    2. ANJING menyalak bukit, bukit takkan runtuh punya.. nak rampas Sabah dan Sarawak konon, UMNO di Semenanjung tak pernah tergugat, buat analisis lah dulu bongok bahlol, MIC yang kalah.. UMNO steady je.. 12 tahun saya di Sarawak.. memang saya yakin penuh fuckatan riots awak tu tak akan berjaya di sana, kena halau lagi hahahaha.. manusia bodoh macam LEMBU saja ikut bontot BABI

    ReplyDelete
  4. Bahasa menunjuk kan bangsa,
    Buruk bahasa, buruk lah bangsa(melayu).

    Anda adalah satu contoh manusia yang berfikiran ketinggalan zaman.

    Masih belum sedar tentang apa yang telah berlaku pada PRU12 yang lepas. Yang pasti Kelantan, Kedah, P Pinang, Perak dan Selangor termasuk Wilayah Persekutuan sudah dapat kami tawan.

    Kaum bukan melayu sudah semuanya sedar akan hak2 mereka sebagai warganegara Malaysia. Kami tidak lagi boleh dikongkong dan di perbodohkan oleh UMNO lagi.

    Anda akan saksikan kebangkitan suara kami, setiap kawasan majoriti kaum bukan melayu 100% akan jatuh ketangan kami.

    Kami juga sudah mendapat sokongan kuat dari kaum melayu melalui PAS dan PKR. Sekarang kami juga tiada masalah untuk tawan kawasan yang tidak majoriti bukan melayu.

    API KESEDARAN DARI KAUM BUKAN MELAYU INI TIDAK MUDAH DAPAT DI PADAMKAN OLEH UMNO.
    BEGITU JUGA DENGAN SOKONGAN MELAYU DARI PAS DAN PKR TERHADAP KAMI TIDAK MUDAH DAPAT DITAHAN OLEH UMNO.

    Kami akan terus maju kehadapan untuk menghancurkan UMNO. Kekuatan kami tidak mudah di patahkan oleh UMNO kerana kekuatan ekonomi dan sosial kami.

    Ekonomi melayu adalah ditahap yang terendah, begitu juga taraf sosial nya, hampir 90% muda-mudi melayu sudah terjebak dengan DADAH dan semua gejala buruk seperti mat rempit, meragut, minum arak dan judi.

    Tanpa melayu UMNO pasti akan runtuh.

    ReplyDelete